Krāsa: Ziloņkaula Baltā
Bremžu Sistēma: Diski
Ķēde: Zobsiksna
Akumulators: Samsung
Sēdeklis: Regulējams
Stūres Augstums: Regulējams
Svars: 16.5 kg
Atgriešanas laika ierobežojums
Iegādāto preci iespējams atgriezt četrpadsmit (14) dienu laikā pēc piegādes. Aksesuārus un rezerves daļas var atgriezt 14 dienu laikā pēc saņemšanas. Visam ir jābūt nelietotam, bez nolietojuma, netīrumiem, putekļiem, smaržas vai jebkādām citām lietošanas pazīmēm, un tiem jābūt oriģinālajā iepakojumā.Atgriešanas nosacījums
Lai saņemtu pilnu atmaksu, 14 dienu laikā pēc pirkuma prece ir jāatgriež tieši tādā stāvoklī, kādā tā tika nosūtīta. Tas ietver oriģinālo iepakojumu un kastīti, kurā tas tika ievietots. Pēc 14 dienām pēc pirkuma mēs garantijas periodā pieņemam tikai tādu produktu atgriešanu, kuriem ir kvalitātes problēmas.Kā atgriezt preci
Lai ieplānotu atgriešanu, lūdzu, sazinieties ar mūsu menedžeri, lai saņemtu detalizētus norādījumus. Norādījumos mēs jums paziņosim arī adresi uz kuru prece jānosūta.Atmaksa
Jūs saņemsiet pilnu atmaksu par precēm, kas atgrieztas jaunā, nelietotā stāvoklī vai precēm, kurām garantijas periodā ir kvalitātes problēmas. Atmaksa tiek uzsākta 3–5 darbadienu laikā, tiklīdz mūsu atgriešanas nodaļa saņem jūsu atgriesto preci. Nauda tiks atgriezta jūsu kredītkartē vai bankas kontā 7 darbadienu.Atgriešanās adrese
Pirms preces atgriešanas noteikti SAZINIETIES AR MUMS, lai saņemtu precīzu atgriešanas adresi. Pretējā gadījumā mēs nevarēsim saņemt jūsu preces un nevarēsim apstrādāt jūsu atgriešanas pieprasījumu.GARANTIJAS PERIODS
Ievērojot noteiktus ierobežojumus, jauniem produktiem, kas iegādāti tieši no adoebike.lv (“Produkti”), tiek garantēts, ka tiem nav materiāla un ražošanas defektu (“Ražotāja defekti”) turpmākajā detalizētajā tabulā norādītajā laika posmā no iegādes datuma vai piegādes datums, atkarībā no tā, kurš ir vēlāks (“Garantijas periods”). Rezerves daļām, kas tiek izmantotas garantijas remontdarbos, tiks nodrošināta attiecīgā garantijas perioda atlikusī garantija.Atgriešanas maksa
Piegādes maksa par atgriešanu netiek ieskaitīta, ja vien precei nav defekts. Citas maksas netiks iekasētas.PAR BOJĀJUMIEM TRANSPORTĒŠANAS LAIKĀ
Pēc saņemšanas Klientam nekavējoties jāpārbauda, vai Produkti nav bojāti. Pretenzijām par bojājumiem, kas radušies transportēšanas laikā var būt laika ierobežojumi, atkarībā no piegādātāja nosacījumiem, un tāpēc mēs nepieņemsim prasības par kravas bojājumu nodarīšanu vēlāk kā 10 dienas pēc Preces saņemšanas no Klienta. Klientam pirms sūtījuma pieņemšanas ir jāatzīmē visi izstrādājumu bojājumi. Klientam arī jādokumentē visi bojājumi ar fotogrāfijām un, kad vien iespējams, jādatē attēli. Turklāt klientam jāsaglabā viss iepakojums un dokumenti līdz pārbaudes procesa beigām. Pieteikumu par transportēšanas laikā bojātu preci varat saņemt šeit: SAZINOTIES ar MUMSGARANTIJAS ATTEIKUMS
Zemāk minētie apstākļi anulē šo garantiju: